Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016

ΤΠΕ - Εργασίες μαθητών/τριών στον Προγραμματισμό με Scratch 2 - ΣΤ' Τάξη - Σχολικό Έτος 2015-2016

Εδώ μπορείτε να βρείτε τις εργασίες των μαθητών/τριών της ΣΤ' στο Scratch 2 για το Σχολικό Έτος 2015-2016. Αφού εξοικειώθηκαν με το περιβάλλον του Scratch 2 και διδάχθηκαν για τις εντολές και δομές του προγραμματισμού μέσα από παιγνιώδη τρόπο οι μαθητές/τριες έφτιαξαν ατομικά ή κατά ομάδες από ένα παιχνίδι στο περιβάλλον του Scratch 2.

Για να δοκιμάσετε τις εργασίες των μαθητών/τριών μας πατήστε πάνω στο πράσινο σημαιάκι για εκκίνηση του κάθε παιχνιδιού και μετά κάντε κλικ με το ποντίκι μέσα στο παραθυράκι του παιχνιδιού.


 Για να δείτε όλες τις εργασίες πατήστε εδώ.

Jumping Scratch
To Jumping Scratch είναι ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ για την ΣΤ΄ τάξη του 8ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης, ώστε να μελετήσουν οι μαθητές τον κώδικα του και να πάρουν ιδέες και βοήθεια για τις δικές τους εργασίες για το Σχολικό Έτος 2015-2016.

Παίζουμε με τα βελάκια Αριστερά, Δεξιά και το Πάνω για να πηδάει ο Scratch. Σκοπός μας να αποφύγουμε τα εμπόδια και περάσουμε στην επόμενη πίστα στον καλύτερο δυνατό χρόνο.

Falling Scratch
To Falling Scratch είναι ένα project που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος ΤΠΕ για την ΣΤ΄ τάξη του 8ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης, ώστε να μελετήσουν οι μαθητές τον κώδικα του και να πάρουν ιδέες και βοήθεια για τις δικές τους εργασίες για το Σχολικό Έτος 2015-2016.

 

ΣΤ1


Ενδεικτικά παραθέτουμε 2 εργασίες από το ΣΤ1

Jumping Ball
Αυτή είναι η εργασία της Δανάης και της Αγαθής από το ΣΤ1 για το μάθημα ΤΠΕ για το σχολικό έτος 2015-2016.

Σ' αυτό το παιχνίδι έχουμε τον έλεγχο μίας μπάλας που την κινούμε με τα βελάκια αριστερά, δεξιά και με το πάνω βελάκι πηδάει για να μπορούμε να αποφύγουμε τα εμπόδια και να πάμε στο κόκκινο τετράγωνο και στην επόμενη πίστα. Προσοχή στα εμπόδια!

PACMAN
Αυτή είναι η εργασία του Γιώργου από το ΣΤ1 για το μάθημα ΤΠΕ για το σχολικό έτος 2015-2016.

Μία έκδοση του δημοφιλούς παιχνιδιού PACMAN όπου χρησιμοποιώντας τα βελάκια του πληκτρολογίου διασχίζουμε την πίστα τρώγοντας τα φρουτάκια και αποφεύγοντας τα φαντάσματα και καταλήγουμε στην ρόζ πόρτα για να κερδίσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: